Як шукати сайти донори та розміщувати якісні посилання на сайт?
Разное

Як шукати сайти донори та розміщувати якісні посилання на сайт?

У СЕО досить поширеними є поняття сайтів донорів та акцепторів. Вони безперервно пов’язані між собою. Сайт-акцептор розміщує на донорі статті з лінками на власний ресурс. За рахунок цього вдається наростити масу посилань і зробити ресурс більш привабливим для пошукових систем. Чим частіше ваш сайт згадується в інтернеті, тим авторитетнішим він стає не тільки у пошукових систем, а й у людей.

При цьому вкрай важливо вибрати правильний сайт донор, щоб розміщене посилання справді спрацювало. Сьогодні ми поговоримо як шукати сайти донори, а також розповімо про основні критерії, на які варто звернути увагу перед публікацією статті.

Як шукати сайти донори

Ви можете виконувати пошук самостійно, просто використовуючи пошукові системи та вбиваючи ключові слова. Наприклад, якщо ваша компанія займається криптовалютами та хоче отримати з розміщеного посилання органічний трафік та зацікавлених користувачів, можна використовувати інформаційний портал Gosta Media. На сайті публікуються статті у категорії «Криптовалюта та Блокчейн», тому ресурс буде актуальним для вашого бізнесу.

Як шукати сайти донори

Наступний варіант пошуку сайтів донорів – це замовлення послуг професійних лінкбілдерів. Для успішного лінкбілдингу можуть стати корисними такі майданчики:

  • Сайти з гостьовими постами;
  • Каталоги;
  • Соціальні мережі;
  • Спеціальні агрегатори веб-ресурсів;
  • Пошукові системи та ін.

Пам’ятайте, що просування вашого ресурсу через написання гостьових постів для сайтів донорів може мати різний ефект. Позиції у пошуковій видачі можуть і підвищуватись, і падати, тут все залежить від того, який сайт донор ви обрали для співпраці.

За якими критеріями оцінювати сайт донор

Якість сайту донора для публікації статей краще оцінювати за допомогою наступних критеріїв:

1. Трафік на сайті. Бажано вибирати для розміщення гостьових постів ресурси, які мають схожу на ваш сайт тематику, а також органічний трафік. Якщо ваш бізнес має сезонну спрямованість, то нішу для розміщення статей варто підбирати відповідну.

2. Траст. Чим більше сайту донору довіряють пошукові системи, тим більше довірятимуть і сайту акцептору. При оцінці донора вам варто звертати увагу на такі показники, як Domain Authority і Page Authority (DA і PA відповідно у сервісі Moz), або Domain Rating і URL Rating (DR, UR – Ahrefs), Trust Flow і Citation Flow (TF, CF – у Majestic). Найчастіше попередню оцінку сайту можна провести за допомогою безкоштовних інструментів, зібраних даних, вам буде цілком достатньо.

3. Спам. Цей показник варто аналізувати з різних боків. Перший варіант – якщо з сайту-донора надходить велика кількість трафіку, це може свідчити про те, що кожне нове посилання матиме малу вагу. Другий варіант – донор розміщує посилання виключно на авторитетні джерела, у цьому випадку показник спамності не відіграватиме абсолютно ніякої ролі.

4. Регіональність. Якщо ваш сайт має цільову аудиторію з конкретного регіону, вам підійдуть виключно регіональні та локальні донорські сайти. Так значно збільшиться ймовірність того, що вашим посиланням зацікавляться потенційні клієнти.

За якими критеріями оцінювати сайт донор

Не варто забувати і про тематичність. Вибираючи такі багатогранні інформаційні портали, як Gosta Media, ви можете бути впевнені в тому, що потрапите в свою нішу. Тут публікуються статті на різні тематики, всі тексти унікальні, а інформація перевірена на авторитетних джерелах.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *