Як написати круту статтю — поради професійних копірайтерів
Як власник сайту або блогу ви, напевно, ставите питання, як написати якісну статтю, яка підірве трафік… І це дійсно привід задуматися. Спробуємо розібратися в цьому разом з фахівцями студії копірайтингу Ямбус.
Контент для сайту — це важлива частина просування, від якої залежить буквально все. Коли ми говоримо про залучення клієнтів, часто маємо на увазі популярні ключові запити, які впроваджуються в текст. Однак правильний контент — це не тільки ключі, а й вибір правильної цільової аудиторії, стилістики написання, обсягу тексту, його форматування та інші чинники. Але — про все по порядку.
Отже, головне публікувати на сайті висококласні статті. По-друге, потрібно навчитися робити це за контент-планом, а не навмання. Так ефективність копірайтингу буде набагато вищою.
Будемо відверті, хороша стаття створюється не одну годину. І навіть не дві. Деякі копірайтери стверджують, що ви можете написати статтю на 1 000 символів, однак Google вимагає, щоб її об’єм був не меншим за 2 500 знаків, а тому й час на її написання обчислюється годинами.
У будь-якому разі, є загальний підхід до написання статей, який робить копірайтинг максимально ефективним:
- 40% часу на планування,
- 25% часу на написання,
- 35% часу на вичитку.
Але ми хотіли б розширити цю пораду додатковими правилами копірайтингу.
1. Написали — відредагуйте
Після того, як ви перечитаєте свою статтю, ви, найімовірніше, помітите деякі неточності, граматичні та орфографічні помилки. Повірте нам, вони стануть для вас видимими й очевидними тільки після того, як ви відкладете свій текст на 30-40 хвилин і трохи «забудете» його, відволічетеся.
Це правило копірайтингу дасть змогу публікувати на сайті ідеальні тексти без помилок і друкарських помилок, піднімаючи імідж свого бренду. Це особливо важливо, коли йдеться про смислові помилки. Іноді те, що було на 100% ясним і логічним, коли ви писали, потребує перефразування або додавання уточнень.
2. Пишіть тексти зі змістом
Копірайтери студії Ямбус https://yambus.com.ua/ ніколи не пишуть тексти заради текстів. Ми наполегливо рекомендуємо відстежувати інтереси ваших клієнтів і знаходити теми, які їм дійсно сподобаються.
Як знайти відповідні ідеї? Ви можете перевірити, що найбільше цікавить ваших читачів через Google Trends, написати про поточні події або тенденції у вашій галузі. Крім того, ви можете бачити стратегії своїх конкурентів і писати більш ґрунтовні та якісні статті.
Зацікавити може тільки реально корисний контент, а тому плануйте, створюйте контент-план і пишіть зі змістом!