Разное

Основні переваги зовнішньої реклами

Колись зовнішня реклама, а особливо Реклама на билбордах, вважалася занадто дорогою або недосяжною для невеликих компаній та індивідуальних підприємців, сьогодні ж вона стала доступнішою, ніж будь-коли, і доступна в такій кількості різних видів, що будь-яка компанія будь-якого розміру може скористатися перевагами зовнішньої рекламної кампанії.

Зовнішня реклама може допомогти створити ваш бренд та просувати ваші товари та послуги так, як це не можуть зробити цифрова та внутрішня реклама.

Оскільки ринок стає все більш насиченим тим, що споживачі вважають «непотрібною» цифровою рекламою, вибір на користь зовнішнього просування вашого бренду може бути вигідним у багатьох відношеннях.

Зовнішня реклама краще приймається споживачами

Як уже говорилося раніше, ринок стає все більш насиченим цифровою та внутрішньою рекламою.

Як і в будь-якому іншому випадку, коли ми насичуємо ринок продуктом чи ідеєю, споживач стає черствим до них.

В даний час споживачі знаходяться на піку своєї черствості по відношенню до цифрового маркетингу.

Це означає, що ймовірність того, що споживач позитивно відреагує на бренд, коли він буде представлений йому в цифровій формі (чи розміщення реклами в соціальних мережах, телевізійні та радіореклами, бічні панелі веб-сайтів і т.д.), невелика.

Швидше за все, споживач або повністю проігнорує рекламу (вирішить не переходити за посиланням в Інтернеті, перемотати рекламу вперед або переключити станцію), або помітить рекламу, яка викличе негативні асоціації з брендом чи продуктом, тому що сприйме рекламу як перешкоду.

Очевидно, що це неймовірно контрпродуктивно для будь-якої маркетингової кампанії.

Там, де цифровий маркетинг зазнав невдачі, зовнішня реклама, зокрема Оренда білбордів, переживає зростання і все більшого визнання та популярності.

Зовнішня реклама допомагає створити бренд

Ми вже обговорювали, що зовнішня реклама зазвичай сприймається у більш сприятливому світлі, ніж більшість форм цифрового маркетингу.

Тим не менш, зовнішня реклама також може допомогти вам створити міцне знайомство з брендом і його запам’ятовування.

Оскільки споживачі не можуть просто «ігнорувати» рекламні вивіски та білборди, які їм показують, коли вони знаходяться не вдома (пам’ятайте, у цифрових технологіях споживач може закрити веб-сторінку або переключити канал), у них дуже мало контролю над рекламою, яку їм показують поза будинку.

Крім того, оскільки більшість споживачів щодня бачать ті самі зовнішні вивіски (наприклад, під час поїздки на роботу, проводжаючи дітей до школи тощо), їх знайомство з вашим брендом і спогади про нього набувають міцної основи.

Це особливо актуально, коли йдеться про Билборды Одесса, які естетично привабливі та розміщені у місцях з високою концентрацією вашої цільової аудиторії.

Добавить комментарий