Ефективність Viber-розсилок для бізнесу
Разное

Ефективність Viber-розсилок для бізнесу

У сучасному столітті цифровізації смартфони міцно закріпилися в нашому житті як помічники і бізнес-партнери. Перше, що робить середньостатистична людина після того, як прокинулась — перевіряє свій телефон на наявність нових СМС-повідомлень, повідомлень в соцмережах, пропущених викликів тощо. Ефективна маркетингова стратегія дозволяє використати цей факт з користю для власного бізнесу.

jqS8XMPpCacDeoAWDjW6f1hwgG219jl7DGj_uE3x2LCZ3M0TMcQ8KAulSvxLMt_nKylELrHTPLqQU3alFoQ1YgE_am8SYJklgYj_1o4Is-OXL7Zsw8GOeE-8WtW5n7AL9VX75mb8N_ppV2KN2jBEoFg

Розсилка Viber за своєю базою дозволяє ефективно комунікувати з клієнтами, партнерами та працівниками, зробити спілкування більш ефективним та зручним. Вітчизняний оператор мобільного зв’язку Київстар пропонує скористатися послугою автоматичної розсилки повідомлень, використовуючи популярний месенджер. Дізнатися більше подробиць і ознайомитися з усіма можливостями сервісу можна за посиланням: https://kyivstar.ua/business/products/viber-own-data. Київстар надає дві різні можливості використання сервісу:

  1. API. Дозволяє автоматизувати процес розсилки під час використання власної CRM.
  2. ADWISOR. Гнучке налаштування типу розсилок, дати і часу надсилання та ін.

Переваги Viber-розсилок для бізнесу

6z9UT4lAZZDHftmujhSNs5grP4VpNLWGmThOk5a4VLyvsOpri9uKrAP2omSV66DNVUoMcWHz0zH4kAQ1MkeqgVLnsDlcWQxvVNtvdPtMfaugBKUapHsOVcu-oACcpRadNp3RSYhjPntpSZ5bYJKiI_U

1. Високі показники відкриття

Однією з основних переваг масових розсилок є те, що повідомлення в Viber характеризуються високим відсотком відкриваності порівняно з телефонними дзвінками або електронними листами. Понад 75% повідомлень, що надсилаються адресату, абоненти читають. Таким чином, Viber-розсилка є невіддільним інструментом комунікації для всіх підприємців, які прагнуть швидкого та ефективного зростання своїй компанії.

2. Найкращий коефіцієнт конверсії

Навіть за високого рівня використання миттєвих повідомлень у різних месенджерах переваги Viber для бізнесу очевидні. Наприклад, сервіс, як і раніше, демонструє кращий коефіцієнт конверсії, ніж його аналоги. Клієнти з більшою ймовірністю перейдуть за отриманим посиланням, візьмуть участь у рекламних акціях або пропозиціях, надісланих у Viber. Частково це пов’язано з поширенням застосунку серед абонентів різного віку.

3. Фінансова ефективність

Завдяки широкій доступності мобільного інтернету на смартфонах більшість абонентів користується месенджерами безкоштовно. Таким чином підприємці отримують можливість не переплачувати за телефонні дзвінки чи СМС-повідомлення. Достатньо надіслати цільове повідомлення на застосунок.

Дізнатися подробиці та скористатися консультацією можна на офіційному сайті компанії Київстар за посилання вище.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *